عاشورا تا ظهور

وبلاگی برای عصر هم عهدی

عاشورا تا ظهور

وبلاگی برای عصر هم عهدی

طرح انتقال یهودیان اسرائیل به شمال عراق

یک نویسنده آمریکایی از توطئه موساد در کردستان عراق با همکاری واشنگتن، دوحه و ریاض برای تحقق بخشی از رویای «اسرائیل بزرگ» پرده برداشت.

به گزارش«شیعه نیوز»، یک روزنامه‌نگار آمریکایی در گزارشی که اخیر منتشر کرده، از طرح اسرائیل برای افزایش حضورش در عراق و سیطره بر بخش‌هایی از عراق برای تحقق رویای «اسرائیل بزرگ» با حمایت آمریکا، عربستان و قطر خبر داد.

خبرگزاری «النخیل» گزارش داد، «وین مادسن» در سایت خود با همین اسم، از اطلاعات منتشر نشده‌ای درباره طرح انتقال یهودیان کرد از اسرائیل به شهر موصل و استان نینوا در شمال عراق تحت پوشش سفرهای زیارتی و دینی از قبور قدیمی یهودیان نوشت.

در این گزارش آمده است: یهودیان کرد از زمان حمله آمریکا به عراق در سال 2003، به خرید زمین‌هایی که آنها تحت تملک تاریخی قوم یهود می‌دانند، اقدام کردند.

مادسن می‌نویسد: اسرائیلی‌ها همچنین به مقبره‌های انبیاء از جمله «ناحوم»، «یونس» و «دانیال» یا آرامگاه‌های «عزرا»، «حزقیل» و سایر بزرگان یهود اهتمام ویژه‌ای دارند و رژیم صهیونیستی به تمام آنها را به چشم بخشی از اسرائیل همانند کرانه باختری و قدس که نامهای یهودا و سامرة بر آنها نهاده، می‌نگرد.

در این گزارش آمده است: تیم‌های مختلفی از موساد با کمک مزدوران خود و همکاری شبه‌نظامیان کرد، حملاتی را علیه کلدانی‌های عراقی در موصل، اربیل، الحمدانیة، تل أسقف، قره قوش، عقره و ...انجام داده‌اند و این حملات را به گردن القاعده انداخته‌اند تا آنها را با توسل به خشونت، به مهاجرت وادارند و منطقه را برای سیطره اسرائیل بر آن و پس گرفتن از ساکنان اصلیش که مسیحیان هستند، خالی کنند. زیرا آنها این زمین را یهودی و توراتی می‌دانند.

این نویسنده آمریکایی تاکید می‌کند: طرح صهیونیست‌ها شامل اسکان دادن یهودیان کرد به جای کلدانی‌ها و آشوری‌ها است و آمریکا نیز بر اجرای این طرح نظارت دارد. همچنین افسران بلندپایه موساد با اطلاع رهبران سیاسی در دو حزب بزرگ «اتحاد میهنی کردستان» به ریاست جلال طالبانی و حزب دموکراتیک به ریاست «مسعود بارزانی» این طرح را کلید زده‌اند.

وی نوشت: این اقدام مشابه اقدام صورت گرفته در فلسطین در دوره قیمومیت انگلیس بر این کشور پس از جنگ جهانی دوم، مهاجرت اجباری فلسطینی‌ها و جایگزین کردن صهیونیست‌ها به جای آنها است.

گزارش یک مرکز پژوهش عراقی درباره نحوه نفوذ صهیونیست‌ها به عراق

یک تحقیق و پژوهش عراقی نیز اطلاعات نگران‌کننده‌ای از نفوذ اختاپوس صهیونیستی در عراق اشغالی از 6 سال پیش تاکنون ارائه داده است.

این گزارش مفصل را مرکز پژوهشی «داربابل» عراق تدوین کرده، نشان می‌دهد که اسرائیل در ابعاد سیاسی، تجاری و امنیتی به عراق نفوذ کرده است و این اقدام با هماهنگی مقامات مسئولی مانند بارزانی، «کوسرت رسول» رئیس اطلاعات سلیمانیه، «مثال الآلوسی» نماینده پارلمانی و بازرگان کرد، « کنعان مکبة» مدیر اسناد در دولت عراق، «احمد چلبی» و ...صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، «فواد بنیامین بن الیعازر» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و وزیر زیرساخت‌های کنونی اسرائیل، که یهودی الاصل و متولد استان بصره است، ناظر بر عملکرد شرکت‌های انتقال هئیت های دینی یهودی اسرائیلی به عراق است.پس از آنکه یهودیان کرد از آفریقا و اروپا به اسرائیل آورده می شوند، از آنجا با خطوط هواپیمایی عربی به عراق و از آنجا به مکان های دینی یهودی و مسیحی در این کشور منتقل می شوند.

در گزارش داربابل آمده است: مرکز پژوهش‌های خاورمیانه «اسرائیل» که تا پیش از این در مقر سفارت فرانسه در بغداد قرار داشت، در حملات موشکی اخیر به سفارت فرانسه، هم اکنون به منطقه امنیتی «خضرا» و در نزدیکی سفارت آمریکا منتقل شده است.

موساد، همچنین طبقه هفتم هتل «الرشید» در بغداد را که نزدیک منطقه الخضراست، اجاره کرده و آن را به محل جاسوسی و رصد گفت‌وگو‌ها و تماس‌های خصوصی نمایندگان و مقامات عراقی و مقاومت عراق تبدیل کرده است. در همین هتل روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در سال 2005 میلادی دفتر زد و یک دفتر دیگر نیز در شهر اربیل برای خود ایجاد کرد.

یهودیان عملکرد دولت عراق را رصد می‌کنند

در این گزارش آمده است که 185 شخصیت اسرائیلی، یهودی و آمریکایی در مقر سفارت آمریکا در منطقه خضرا، عملکرد وزارت‌خانه‌ها و موسسات عراقی، نظامی، امنیتی و مدنی را رصد می‌کنند.

در ادامه گزارش مرکز داربابل آمده است: شمار زیادی از شرکت‌های کاملا اسرائیلی و شرکت‌های چند ملیتی به طور مستقیم و غیرمستقیم در عراق فعالیت می‌کنند که شرکت های امنیتی خصوصی در راس آنها قرار دارند که با تامین امنیت آمریکایی‌ها شناخته می‌شوند و گفته می‌شود که این شرکت‌ها متخصص تحت پیگرد قراردادن علما، دانشمندان، پژوهشگران، اساتید دانشگاهی و خلبانان عراق هستند و مامور پاکسازی فیزیکی این افرادند.

درباره نفت نیز، اطلاعات موجود نشان می‌دهد که شرکت «بزان» که از سوی شخصی به نام «یشار بن مردخای» اداره می‌شود، بر پالایش نفت نظارت دارد و قراردادی برای خرید نفت از میدان‌های نفتی کرکوک و منطقه کردستان برای ارسال آن به اسرائیل از طریق ترکیه و اردن امضا کرده است.

کارنامه فعالیت موساد از سال 2003 تاکنون در کردستان

این پژوهش همچنین نشان می‌دهد که اسرائیل از ابتدای اشغال عراق در سال 2003، افسران موساد را برای آماده سازی عناصر نظامی و حزبی کرد در عراق مستقر کرده است تا آنها را برای تجزیه این کشور آموزش دهند. شورشیان کرد سوریه، ایران و ترکیه نیز جزء آموزش دیدگان هستند.

در تحقیق این مرکز عراقی آمده است: موساد به نیروهای پیشمرگه کرد برای قتل و ترور و بازداشت دانشمندان و اندیشمندان و دانشگاهیان سنی و شیعی و ترکمان عراقی کمک می‌کند و هزاران نفر از این افراد را مجبور به مهاجرت می‌کند تا به جای آنها از کارشناسان اسرائیلی در دانشگاه های عراق استفاده شود.

موساد همچنین با همکاری برخی شخصیت‌های کرد، آثار باستانی عراقی‌ها را سرقت و با کمک شرکت‌های خطوط هوایی دانمارک، سوئد، اتریش و عراق به موزه های اسرائیل قاچاق می‌کند.

منبع: اسلام تایمز به نقل از النخیل


برگرفته از سایت شیعه نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

دشمن دراه زیرکانه کار می کنه و اگه مسلمانان بصیرت نداشته باشن اسراییل تو قلب دنیای اسلام و این بار توی یه کشور شیعی لونه می کنه و این خیلی خطرناکه.
امام راحل اسراییل رو یه غده سرطانی معرفی کرده بود ِانگار این غده بدخیمه و داره بدجوری متاستاز میده.
اما آخر کار پیروزی از آن ماست.
مکرو و مکرالله ان الله خیر الماکرین

دقیقا اینطوره.ولی باید این موضوع رو نیز مد نظر داشت که اسرائیل تنها یک نماد است و آنچه دشمن اصلی ماست،تفکر یهود تحریف شده هست که از ابتدای پیدایش این تفکر شوم از صدر اسلام تا امروز بدنبال اهداف شوم خود هست. ولی مطمئنا آنچه که پیروز خواهد بود اسلام است،چه در ایران و چه در هر کجای این کره ی خاکی.
الهم عجل لولیک الفرج.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد