عاشورا تا ظهور

وبلاگی برای عصر هم عهدی

عاشورا تا ظهور

وبلاگی برای عصر هم عهدی

دفاع از حرم حضرت زینب (س)

صدها زائر عراقی شرکت کننده در مراسم اربعین خواستار اعزام داوطلبانه به سوریه و دفاع از مرقد مطهر حضرت زینب(سلام الله علیها) در دمشق شدند، مرقد مطهری که از سوی گروه وهابی مسلح موسوم به "جبهة النصرة" مورد هتک حرمت قرار گرفت...

به گزارش «شیعه نیوز»، شبکه الانوار 2 خبر داد: صدها زائر عراقی شرکت کننده در مراسم اربعین خواستار اعزام داوطلبانه به سوریه و دفاع از مرقد مطهر حضرت زینب(سلام الله علیها) در دمشق شدند، مرقد مطهری که از سوی گروه وهابی مسلح موسوم به "جبهة النصرة" مورد هتک حرمت قرار گرفت. این شبکه که این راهپیمایی را در طول چهار روز و از ناصریه تا نجف اشرف پوشش میدهد در طول مسیر از مردمی که پیاده به سوی حرم اباعبدالله(علیه السلام) میرفتند سوالاتی پیرامون این هتک حرمت مطرح میکند، از یکی از مردم میپرسد: آیا حاضری به صورت داوطلبانه به جنگ با وهابی ها در سوریه بروی؟ ناگهان صدای صدها نفر از جمعیت بلند میشود: بله.

شیخ عباس الساعدی میگوید: ما با یک جنگ طائفه ای با حمایت دستگاههای انگلیس، آمریکا، اسراییل و با اموال عربستان، قطر، و ترکیه مواجه هستیم و ما راهی پیش رو نداریم جز اینکه از مالکی بخواهیم در قالب یک سپاه به ما اجازه خروج از عراق و دفاع از این ضریح های مقدس را بدهد. شبکه ماهواره ای الانوار2 نیز خواستار قطع فوری روابط با ترکیه و عربستان شد زیرا این دو دولت از عاملان اصلی طرح فرقه ای ضد اکثریت شیعه در عراق بودند به طوریکه خود دستگاههای اطلاعاتی این دو کشور مسئولیت نابودی هزاران شیعه عراق را با استفاده ار عوامل وهابیت و رژیم سابق را به عهده گرفته اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد