عاشورا تا ظهور

وبلاگی برای عصر هم عهدی

عاشورا تا ظهور

وبلاگی برای عصر هم عهدی

چه کار کنم خواب امام زمان (عج) را ببینم...؟

 

شاگرد: استاد، چکار کنم که خواب امام زمان رو ببینم؟

پیر مغان : شب یک غذای شور بخور.آب نخور و بخواب.

شاگرد دستور پیر رو اجرا کرد و برگشت.


شاگرد: استاد دائم خواب آب میدیدم!‏ خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب مینوشم.کنار لوله آبی در حال خوردن آب هستم! در ساحل رودخانه ای مشغول...گفت اینا رو خواب دیدم!

پیر مغان فرمود: تشنه آب بودی خواب آب دیدی‏؛‏ تشنه امام زمان بشو تا خواب امام زمان ببینی!  

 

منبع : وبلاگ پیک محسنین peykemohsenin.blogfa.com   

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
پست جالبی بود و کمی هم مرتبط با پست جدید وب ما

به نظر شما بزرگترین عذاب الهی چی میتونه باشه؟
.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-..-._.-.
مولای من ...!
نه آسمان میخواهم ...نه بال...
همین خیال تو کافیست برای پروازم......
برای دریافت فایل صوتی پاسخ این سوال به ما سری بزنید
.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-..-._.-.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد