عاشورا تا ظهور

وبلاگی برای عصر هم عهدی

عاشورا تا ظهور

وبلاگی برای عصر هم عهدی

کشف حجاب؟! رضا خان نتونست، فیسبوک تونست!

کشف حجاب رضاخان نتونست ...... ولی فیس بوک تونست .........

نمیدونم گرفتید عمق فاجعه رو یا نه .....؟؟؟؟




حکایت نماز عجیب یک دختر بچه

به گزارش مشرق، کانون گفتگوی قرآنی نوشت:یک وقتی ما( حاج آقا قرائتی) در ستاد نماز نوشتیم آقازاده‌ها، دخترخانم‌ها، شیرین‌ترین نمازی که خواندید برای ما بنویسید. یک دختر یازده ساله یک نامه نوشت، همه ما بُهتمان زد، دختر یازده ساله ما ریش‌سفیدها را به تواضع و کرنش واداشت. نوشت که ستاد اقامه نماز، شیرین‌ترین نمازی که خواندم این است.

ادامه مطلب ...

سخن پیامبراکرم(ص) به سلمان فارسی درباره نشانه‌های قیامت

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: بدرستی که از علامات قیامت آن است که مردم نماز را خراب می‌کنند، و از شهوات پیروی می‌نمایند، و تمایلشان بسوی هوای نفسانی است،مال را بزرگ می‌شمرند، و دین را به دنیا می‌فروشند...



ادامه مطلب ...

پروفسور محمد لگنهاوزن چگونه مسلمان و شیعه شد

بنده در سال 1953 میلادی مصادف با 1332 شمسی در خانواده‌ای مسیحی کاتولیک در آمریکا به دنیا آمدم، تحصیلاتم را از مدرسه کاتولیک‌ها شروع کردم، ولی همیشه سؤالات و شبهاتی درباره مسیحیت داشتم، یادم هست در دوره دبیرستان به این نتیجه رسیدم که حضرت مسیح خدا نیست و همچنین تثلیث را نمی‌توانستم آن‌طور که تعلیم می‌دادند قبول کنم...


ادامه مطلب ...

با نماز شب یار امام زمان(عج) شویم

وَمِنَ اللَّیْلِ فَتَهَجَّدْ بِهِ نَافِلَةً لَّکَ عَسَى أَن یَبْعَثَکَ رَبُّکَ مَقَامًا مَّحْمُودًا

پاره ای از شب را به نماز خواندن زنده بدار این نافله خاص تو است باشد، که پروردگارت ، تو را به مقامی پسندیده(محمود) برساند

سوره: اسراء آیه :
79


آیت الله بهجت:

ما براى اوقات خواب خود افسوس مى ‏خوریم که چرا براى نماز شب بیدار نمى ‏شویم، در صورتى که اوقات بیدارى را به غفلت مى ‏گذرانیم!

زیرا اگر در بیدارى به توجّه و بندگى مشغول بودیم، توفیق بیدارى شب را نیز براى تهجّد و خواندن نافله‏ ى شب و تلاوت قرآن پیدا مى‏ کردیم.



ادامه مطلب ...

نقش مردم در ایجاد حکومت جهانی امام مهدی(عج)

حق‌ امام‌ بر مردم‌ این‌ است‌ که‌ او را یاری‌ کنند و زمینه ‌حکومت‌ او را فراهم‌ سازند و حق‌ مردم‌ بر امام‌ این‌ است‌ که‌ به‌ وسیله‌ حکومت‌ به‌ امور دینی‌ و دنیوی‌ آنان‌ سامان‌ دهد.

ادامه مطلب ...

مروری بر چهارصد سال جنایات امپراطوری بریتانیای کبیر

لینک زیر مربوط به یک صفحه در سایت جنبش مصاف در مورد جنایات انگلیس است.

از شما تقاضا دارم حتما به این صفحه سر بزنید و بخوانید تا بیشتر بدانید که با چه دشمنانی رو به رو هستیم.


http://masafportal.com/post/view-7216/مروری%20بر%20چهارصد%20سال%20جنایات%20امپراطوری%20بریتانیای%20کبیر%20+%20تصاویر


توصیه امام صادق به شیعیان درباره اهل سنت چه بود؟

مقایسه ای کنیم بین این فرمایشات امام صادق علیه السلام و فتاوای وهابیت تکفیری و سلفی که خون مسلمین بی گناه را از زن و کودک گرفته تا پیر جوان در عراق و پاکستان و سوریه ، مباح می شمرند و کارهای خود را به قرآن نسبت می‌دهند و قرآن را به زیباترین شکل به زیور طبع مزین می سازند و خود را به عنوان نماینده دنیای اسلام به جهانیان معرفی می نمایند ، تا ببینیم کدام با قرآن مطابقت دارد !!
ادامه مطلب ...